Najnowsze zdjęcia
Imieniny
Ogłoszenie
Wójt Gminy Pęczniew działając na podstawie § 13 ust. 3 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 kwietnia 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz.U. poz. 697), informuje:
1. W okresie od dnia 22 kwietnia 2020 r. do odwołania wykonywanie zadań przez Urząd Gminy Pęczniew, zwany dalej "Urzędem", podlega ograniczeniu polegającemu na wykonywaniu zadań przez Urząd w sposób wyłączający bezpośrednią obsługę interesantów.
2. Wszelkie dokumenty i wnioski do Urzędu należy składać elektronicznie, za pośrednictwem operatora pocztowego lub poprzez umieszczenie w „skrzynce podawczej” ustawionej w głównym wejściu do budynku Urzędu - w godzinach pracy Urzędu.
Podstawową formą komunikacji z pracownikami Urzędu, jest kontakt telefoniczny: 43 678 51 19 i mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub przez ePUAP.
3. Kasa Urzędu jest nieczynna za wyjątkiem realizacji praw i obowiązków określonych w ust. 4.
4. Ograniczenie, o którym mowa w ust.1, nie ma zastosowania do zadań niezbędnych do zapewnienia pomocy obywatelom, w szczególności spraw z zakresu:
1) rejestracji stanu cywilnego;
2) ewidencji ludności i dowodów osobistych;
3) pomocy społecznej;
4) świadczenia usług komunalnych;
5) gospodarki przestrzennej, w tym dotyczących decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu lub decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wydawanych na podstawie ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2020 r. poz. 293 i 471);
6) ochrony środowiska, w tym dotyczących:
a) decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji wydawanej na podstawie ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2020 r. poz. 283, 284, 322 i 471),
b) decyzji zezwalającej na usunięcie drzew lub krzewów wydawanej na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2020 r. poz. 55 i 471).
5. Zadania określone w ust. 4 są realizowane przez pracowników merytorycznych Urzędu. Zaleca się wcześniejszy kontakt telefoniczny w celu omówienia sprawy i ustalenia szczegółów dostarczenia lub odbioru dokumentów.
Podczas wizyty w Urzędzie konieczne jest zachowanie niezbędnych środków bezpieczeństwa, tj. w szczególności zachowanie odstępu od pozostałych osób (min. 2 m.), zakrycie nosa i ust, obowiązkowa dezynfekcja rąk. Zwracamy uwagę, że w szczególnych sytuacjach, osoby oczekujące na załatwienie sprawy mogą zostać poproszone o poczekanie na zewnątrz budynku.
Pomimo wprowadzonych udogodnień, w trosce o Państwa bezpieczeństwo, apelujemy o załatwianie spraw bez konieczności wizyty w Urzędzie.
Dziękujemy za zrozumienie i liczymy na współpracę.
Wójt
/-/ Marcin Janiak